Tenk nytt og moderne, del opp kontorets arbeids- og oppbevaringsflater effektivt. De siste årene har leien for sentralt beliggende kontorarealer økt, og mange bedrifter har blitt tvunget til å ta en grundig titt på hvordan de best kan utnytte plassen.

Takket være den raske utviklingen av mindre PC-er og inntoget av nettbrett samt smarttelefoner, spiller det personlige skrivebordet mindre og mindre rolle. Det har blitt vanligere med mobile arbeidsplasser og mindre arbeidflater. Størrelsen på kontorene har imidlertid ikke gått ned i like stor grad. Designere over hele verden har sett på det nye fenomenet sammen med produsenter av kontormøbler og oppbevaringsløsninger. Det har ført til en mer tradisjonell planlegging av kontorareale med en moderne tenkemåte. I dag er ikke kontoroppbevaringlenger en usynlig del av kontoret, men spiller i stedet en sentral rolle og er en del av designen og helheten. Med nøye planlegging brukes kontoroppbevaringen til å dele opp kontorarealet, effektivisere gulvflaten og slippe dyre avskjerminger i lokalene. Tips til å effektivisere kontoret:

  • Bruk høyden i rommet til optimal oppbevaring med Sysco-hyller plassert langs veggene. Sysco® Shelving
  • Del opp arbeidsflater ved hjelp av kontoroppbevaring Sysco® Office cabinets
  • Del opp ulike områder til f.eks. skriverne eller stille små møterom med de lydabsorberende hyllene Acoustic Sysco® shelving
  • Tenk på kontorets akustikk. Bruk lydabsorberende avdelere for å dempe den generelle lyden på kontoret.