På grunn av sosial distansering og restriksjoner i mange land rundt om i verden, har kunder henvendt seg til nettet for å handle. I følge statista.com var det globalt netthandelsomsetning til 3,53 billioner dollar i 2019 og forventes å vokse til 6,54 billioner dollar i 2022.

Selv om COVID-19 har stor innvirkning på salg av netthandel i år, mener eksperter at denne måten å handle på vil fortsette. Kunder ser fordelene med den komforten og bekvemmeligheten som e-handel tilbyr.

For å holde seg i live, måtte butikkene forbedre kundeopplevelsen. En digital transformasjon skjedde nesten over natten. Ser du på forsyningskjeden, har omnichannel og mobile tjenester blitt viktigere. Mange selskaper måtte raskt tilpasse seg situasjonen og begynte for eksempel å bruke forskjellige henteløsninger, ordne levering til hjemmet, samt butikker som ble omdannet til hentepunkter for online bestillinger (click & collect).

Situasjonen med COVID-19 har utvilsomt satt et høyt press på detaljhandelen og butikkene deres. Hvordan tilpasse seg krav og atferd? F.eks folk som kjøper et års forbruk av toalettpapir i løpet av en uke.

Våre løsninger sparer m²

Ved å bruke våre mobile hyllesystemer kan du enten spare 50% plass eller optimalisere plassen for å passe til flere hyller og dermed øke kapasiteten.

Omnichannel storage solution Compactus Original XTR
Compactus Original XTR_Warehouse_Retail_storage

Vi tilbyr gratis konsultasjon med våre selgere. Vi hjelper deg gjerne med å finne en perfekt lagringsløsning for dine behov.