Hva anser vi som viktige egenskaper hos vår nye kollega?

– Du elsker teknikk og salg
– Du har en vinnermentalitet og er vant til å jobbe selvstendig
– Du er disiplinert og har evne til å strukturere din egen arbeidshverdag.
– Du er lydhør overfor kunden og stiller relevante spørsmål. Du løser problemer og finner kreative løsninger som matcher kundens behov.
– Du er åpen og imøtekommende samtidig som du blir oppfattet som en profesjonell person.
– Du er en kollega som inspirerer andre og trives med utfordringer. Du tilfører dynamikk.
– Kort oppsummert: Vi ønsker en engasjert, strukturert og selvstendig person som har gode samarbeidsevner og er løsningsorientert. Du er opptatt av detaljer og nøyaktighet, og har stor interesse for å tilegne deg ny kunnskap. Du motiveres av å knytte interne og eksterne relasjoner.

 Hva forventer vi av deg?

– Ansvarlig for å utarbeide komplette tilbud og ordre. Her inngår fullstendige kalkyler og beregninger på egne produkter og eksterne produkter. Du jobber med alt i prosessen fra forespørsel til fakturering.
– Relevant teknisk utdannelse, men erfaring kan kompenseres for manglende utdanning. Kunnskap om tegning og bruk av tegneprogrammer vil være en fordel, men ikke et krav. Gjerne teoretiske og praktiske kunnskaper innenfor forvaringsbransjen.
– God økonomisk forståelse og erfaring med kalkulasjon.
– Gode kommunikasjonsegenskaper i norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig.
– Du jobber selvstendig på hjemmekontor eller på kontorhotell i Oslo-området.
– Du behersker Office-programmene
– Du har førerkort og tilgang til bil.
– Du har en plettfri vandel.
– Du snakker godt norsk, engelsk og forstår skandinaviske språk.

Hva tilbyr vi deg?

– Vi kan tilby en interessant og selvstendig stilling i en internasjonal organisasjon med høy fagkompetanse og et godt arbeidsmiljø. Hos oss får du fleksibilitet i hverdagen, og gode muligheter til personlig utvikling.
– Et spennende og variert arbeidsområde med et bredt spekter av kunder og kundesegmenter.
– Stort utvalg av egne arbeider. Hvert kunde- og kundebehov krever en unik løsning.
– En attraktiv lønn og gode muligheter for suksess.

Du er flink til å samarbeide og integrere med dine kollegaer – vi er et team!

Din søknad er stilet til administrerende direktør i Skandinavia, Peter Larsson.

Om arbeidsgiver

Bruynzeel Storage Systems er markedsleder i det europeiske markedet for innovative og plassbesparende lagringsløsninger. I tillegg til hovedkontor og produksjon i Panningen, Nederland, har vi 10 salgskontorer i Europa og USA, samt et omfattende nettverk av distributører globalt. Bruynzeel Storage Systems er aktiv innen segmenter som arkiver, biblioteker, kontorer og museer, men vokser også raskt innen lagringsløsninger for helsevesen, detaljhandel og horticulture.

«Creating space for a healthy planet»

Hos Bruynzeel Storage Systems bryr vi oss om fremtiden. Vi ønsker å bidra til en bedre verden for den voksende befolkningen der det er økt behov for effektiv bruk av plass og naturressurser. Smart oppbevaring gjør en forskjell. Ikke bare ved å velge riktige materialer og optimalisere produksjonsprosesser, men ved å redusere våre kunders fysiske fotavtrykk. Plassbesparende oppbevaringsløsninger sørger for at hver m2 brukes meningsfullt!