«We organize your space». Det er det som inspirerer oss og det vi står for. Bruynzeel Storage Systems er markedsledende med over 60 års erfaring innen plassbesparende lagring. Foretaket utvikler, produserer, selger og understøtter innovative lagringsløsninger for museer, arkiv, bibliotek, detaljhandel, helseinstitusjoner, lager og kontor. Fabrikken og hovedkontoret vårt ligger i Panningen i Nederland. Vi har ni salgskontorer rundt om i Europa og et nettverk av distributører i 43 land i Europa, Amerika, Asia og Australia. For mer informasjon viser vi til vår hjemmeside www.bruynzeel.no

Hva anser vi som viktige egenskaper hos vår nye kollega?

– Du elsker salg
– Du har en vinnende mentalitet og er vant til å jobbe selvstendig
– Du er disiplinert og har evnen til å strukturere din egen arbeidsdag.
– Du forbereder deg grundig og vurderer hvordan du kan utvikle og utdype samarbeidet med hver enkelt kunde.
– Du er lydhør overfor kunden og stiller relevante spørsmål. Du løser problemer og finner kreative løsninger som samsvarer med kundens behov.
– Du kjenner fordelene av et CRM-system og kan bruke det som et viktig og nødvendig verktøy
– Du er åpen og imøtekommende samtidig som du blir oppfattet som en profesjonell
– Du er en kollega som inspirerer andre og trives med utfordringer. Du tilfører dynamikk.

Hva forventer vi av deg?

– Du har relevante ferdigheter til å fullføre arbeidet. 
– Du har et par års salgserfaring med gode resultater. 
– Du bor og jobber selvstendig i ditt primærdistrikt alternativt i Oslo – Ditt primærdistrikt er vestlandet, og nord-norge
– Fra ditt eget bosted (hjemmekontor) vil oppgaven din være å utvikle og opprettholde kontakten med eksisterende og nye kunder / forhandlere. Mye av salget vårt er prosjektorientert
– Du kjenner interiørdesign og kan finne frem til den optimale løsningen for kundene våre.
– Du har en «ingenting-er-umulig-holdning», humor og besluttsomhet for å lykkes.
– Du mestrer Office-programmene
– Du har førerkort.
– Du har et plettfritt rulleblad.
– Du snakker godt norsk, engelsk og forstår skandinaviske språk.

Hva tilbyr vi deg?

– Grundig opplæring i selskapet og vårt allsidige produktsortiment.
– Et spennende og variert arbeidsområde med et bredt spekter av kunder og kundesegmenter.
-Et stort utvalg av eget arbeid. Hver kunde og kundebehov krever en unik løsning.
– En attraktiv lønn og gode muligheter for å lykkes. Du er budsjettansvarlig.

Søknaden din adresseres til adm. Direktør for Skandinavia, Peter Larsson. Du er flink til å samarbeide og integrere med kollegaene dine – vi er et team!

Søk på jobben her jobber@bruynzeel.no