Kontoret er i endring. Selv om vi fortsatt er langt unna å få et papirløst samfunn, har en økende grad av digitalisering ført til at papirbruken på kontoret reduseres. Arbeidsplassene blir mer fleksible, og mange steder innføres retningslinjer om ryddige skrivebord. Resultatet er at oppbevaringsbehovet på et moderne kontor også forandrer seg. En god løsning kan være et kompaktarkiv kontor, Spacefullness®, som fungerer både som en fleksibel møteplass og et arkivområde som tilfredsstiller dagens behov til effektivitet og fleksibilitet.

PAPIR PÅ KONTORET

Bruker de ansatte mindre papir nå enn tidligere? Når man utformer et moderne kontor, kan den plass som avsettes til oppbevaring variere fra noen centimeter til flere meter pr ansatt. Dette avhenger naturligvis av typen bedrift og type kontor. Mange bruker fortsatt mye papir daglig, og med retningslinjer om ryddige skrivebord, skal disse papirene lagres på slutten av arbeidsdagen.

På avdelingsnivå finnes vanligvis en rekke håndbøker, referansebøker og delte filer. Disse dokumentene krever oppbevaring på et sentralt sted, lett tilgjengelig for alle ansatte i avdelingen. Ved å velge kompaktarkiv kontor, Spacefullness®, oppnår du ikke bare 50% ekstra plass, men også et positivt arbeidsmiljø.

PERSONLIGE EIENDELER PÅ KONTORET

Alle tar med personlige eiendeler på jobb: Yttertøy, veske og lommebok, sykkelhjelm, treningsutstyr, skrivesaker mm.

På et fleksibelt kontor kan dette oppbevares i en sentralt plassert kompaktarkiv kontor. Våre mobile kontorkabinetter kan f.eks. enkelt spesialtilpasses med låsbare dører og hengestativer til klær og verdisaker.

SPAR 50 % KONTORPLASS

Et kompaktarkiv kontor trenger bare én midtgang.

Dette gir deg 50% mer plass enn tradisjonelle skap. Siden det kreves mindre gulvplass, betyr også et kompaktarkiv kontor at du sparer kostnader til belysning, renhold og sikkerhet.

En fremtidsrettet kompaktarkiv kontor sparer deg for energi og opprettholder konkurranseevnen.

FØL DEG HJEMME PÅ KONTORET

Timothy Jacob Jensen er adm. direktør i Jacob Jensen Design Bureau. Dette designselskapet har bl.a. kunder som omfatter merkevarer som Jabra og Bang & Olufsen. De skapte Shade-designen for Bruynzeel Storage Systems. I ti kortfilmer forklarer Timothy sin visjon for design og hvordan han sikrer at kontormiljøet tilpasses nettopp hans ansatte.

EN LEVENDE SENTERENHET

Kompaktarkiv kontor endrer fokuset i et moderne kontormiljø. Individuell lagring utgår og samles på ett sentralt sted. Det moderne kontoret har en levende senterenhet som blir en sentral møteplass for alle.

FASTE KONTORSKAP

Et ryddig kontor ser flott ut og gir et beroligende arbeidsmiljø. Vi har et stort utvalg av stilige kontorskap i forskjellige farger og utførelser som vil hjelpe deg med å organisere plassen mer effektivt.

Kompaktförvaring hos Ado Nika

Se hur advokatbyrån ADO NIKA använt kompaktförvaring på ett smart sätt på kontoret.

“Det här systemet visat sig perfekt eftersom vi kan spara en mycket yta på ett relativt litet område. För oss var det viktigt att kompaktarkiven var snygga att se och samtidigt smarta och funtionella”

Ado Nika – Advokat på advokatbyrån Pfefferle Helberg

SAMMEN KAN VI FINNE NYE LØSNINGER OG MULIGHETER

Vi tror på samarbeid, og derfor har vi tett dialog med interiørarkitekter og kontorinnovatører, samt med kundene våre. Blant våre kunder finner vi bl.a. Adecco, Bosch, Deloitte, E.on, Kellogg’s og Siemens. Med mobile kontorskap får du intelligente, plassbesparende løsninger som alltid er en del av det store bildet. Vi tilbyr multifunksjonalitet og fleksibilitet – perfekt skreddersydd til dine behov og din arbeidsstil.

Avdelingen for forskning og utvikling og det erfarne kundeserviceteamet vårt sikrer at vi kan utforme og tilpasse produktene våre så de møter alle dine behov.

Velg Bruynzeel, så velger du også en garantert kvalitet og holdbarhet. Bruynzeel-fabrikkene er ISO 9001- og ISO 14001-sertifisert.

Ønsker dere mer informasjon om Bruynzeels oppbevaringsløsninger?