KELLOG, GERMANY

Kellog, Germany

Kellogg’s wanted to create an attractive office design that would reflect the spirit and values of the company. Central to the brief was to create a feel-good factor in the new office environment.

KELLOG, GERMANY

The solution

The office space is equipped with conference islands and a high density mobile shelving system, Compactus® Electro. This approach maximizes storage capacity without compromising the amount of floor space available for work and meeting areas. The design of the outer walls of the Compactus® Electro features an ear of wheat to create a visual link to the raw material used in Kellogg’s products, including its world-famous breakfast cereals. The mobile cabinets are fitted with acoustic material to reduce echo and noise pollution in the office environment. These acoustic features work so effectively that an installation of a special acoustic ceiling has proved to be unnecessary.

discover our solutions

Informasjonskapsler

Vi ønsker å bruke informasjonskapsler (cookies) og ber om din tillatelse til å bruke dem.

De nødvendige er alltid aktive; når du klikker på "godta alle informasjonskapsler", godtar du alle valgfrie informasjonskapsler. Hvis du ønsker å velge hvilke informasjonskapsler du vil godta, vennligst klikk på "Innstillinger for informasjonskapsler".

Innstillinger for informasjonskapsler

Vi ønsker å bruke informasjonskapsler og ber om din tillatelse til å bruke dem.

Nødvendige informasjonskapsler hjelper oss å gjøre nettstedet bedre ved å aktivere grunnleggende funksjoner som sidenavigering og tilgang til sikre områder på nettstedet. Nettstedet kan ikke fungere ordentlig uten disse informasjonskapslene.

Anonyme statistikkinformasjonskapsler hjelper oss å forstå hvordan besøkende interagerer med nettsteder ved å samle inn og rapportere informasjon anonymt.

Analytiske informasjonskapsler hjelper oss å forstå hvordan besøkende samhandler med nettsteder ved å samle inn og rapportere informasjon.

Markedsføringsinformasjonskapsler brukes til å spore besøkende på tvers av nettsteder. Hensikten er å vise annonser som er relevante og engasjerende for den enkelte bruker og dermed mer verdifulle for utgivere og tredjepartsannonsører.