ARVAL, LUXEMBOURG

Arval, Luxembourg

Arval is a subsidiary of the French bank BNP Paribas, the fourth largest bank in Europe. As a leasing company, Arval is responsible for managing more than 3.000 vehicles in Luxembourg and more than 26,000 vehicles in Belgium. Arval has grown considerably since its establishment and is presently one of the top five vehicle leasing companies in Luxembourg and Belgium.

 

ARVAL, LUXEMBOURG

The solution 

Arval Luxembourg chose a high density mobile shelving system, Compactus® Dynamic, for their office with frames for Oblique suspension files. The complete storage system is finished in Anthracite RAL7016, including the glass sliding doors installed on the high density mobile shelving system. The design is rounded off by a print on the front panels which reflects the activities of Arval.

discover our solutions

Informasjonskapsler

Vi ønsker å bruke informasjonskapsler (cookies) og ber om din tillatelse til å bruke dem.

De nødvendige er alltid aktive; når du klikker på "godta alle informasjonskapsler", godtar du alle valgfrie informasjonskapsler. Hvis du ønsker å velge hvilke informasjonskapsler du vil godta, vennligst klikk på "Innstillinger for informasjonskapsler".

Innstillinger for informasjonskapsler

Vi ønsker å bruke informasjonskapsler og ber om din tillatelse til å bruke dem.

Nødvendige informasjonskapsler hjelper oss å gjøre nettstedet bedre ved å aktivere grunnleggende funksjoner som sidenavigering og tilgang til sikre områder på nettstedet. Nettstedet kan ikke fungere ordentlig uten disse informasjonskapslene.

Anonyme statistikkinformasjonskapsler hjelper oss å forstå hvordan besøkende interagerer med nettsteder ved å samle inn og rapportere informasjon anonymt.

Analytiske informasjonskapsler hjelper oss å forstå hvordan besøkende samhandler med nettsteder ved å samle inn og rapportere informasjon.

Markedsføringsinformasjonskapsler brukes til å spore besøkende på tvers av nettsteder. Hensikten er å vise annonser som er relevante og engasjerende for den enkelte bruker og dermed mer verdifulle for utgivere og tredjepartsannonsører.