LEDERGRUPPEN

Styret

Alexander Collot d'Escury

Alexander Collot d'Escury

Konsernsjef (administrerende direktør)

Etter å ha studert ved Erasmus Universitet i Rotterdam og IMD i Lausanne, og etter å ha jobbet i mer enn 16 år i ulike markedsførings-, salgs- og lederroller med Sara Lee og Nestlé (i Nederland, Spania, Tsjekkia, Sveits og Ungarn), begynte han på en MBO som CCO i Desso i 2007.

Desso var en global produsent av tepper og kunstgress. Etter å ha blitt valgt som administrerende direktør i 2012, forlot han Desso i 2015 da Desso ble kjøpt opp av Tarkett SA (Euronext). Desso ble da sett på som en global leder i Cradle to Cradle og sirkulær økonomi. Etter Desso ble han administrerende direktør for en europeisk markedsleder innen kosttilskudd for idrettsutøvere, Prince Berning Group.

Han begynte i Bruynzeel som administrerende direktør i november 2019. Alexander er blant annet styremedlem ved De Pont Museum (Tilburg, NL). Han er gift og har 3 barn.

Bart Sijben

Bart Sijben

Chief Operations Officer (COO)

Etter sin første erfaring i lagringsbransjen i løpet av maskiningeniørstudiene begynte Bart Sijben sin karriere som ingeniør i Bruynzeel Storage Systems.

Etter å ha hatt ulike stillinger, inkludert produksjon og fabrikkledelse, har Bart spredt vingene og fått erfaring fra andre fabrikker i Europa innen konsernet, fra ulike fusjoner og oppkjøp. Etter 10 års arbeid med fabrikkautomatisering og produksjon i verdensklasse, var neste trinn å utvide dette til Operations Management.

Etter å ha styrket ferdighetene sine ved å uteksaminere seg fra en Executive Master of Business Administration ved Tias Business School i 2014, ble han med i lederteamet som Cheif Operations Officer.

Koen Vermeulen

Koen Vermeulen

Chief Financial Officer (CFO)

Koen Vermeulen har jobbet i Bruynzeel siden 2017 og ble utnevnt til finansdirektør i januar 2020.

Som finansdirektør er Koen ansvarlig for Bruynzeels økonomi- og IT-avdelinger. Koen begynte sin karriere innen revisjon. Etter fem år gikk han over til bedriftsfinansiering og har arbeidet i mer enn 15 år i internasjonale økonomistyringsroller.

Koen er en sertifisert regnskapsfører og har en bachelorgrad i regnskap fra Nivra-Nijenrode.

Patrick Altena

Patrick Altena

Salgssjef Benelux og Tyskland

Patrick Altena er ansvarlig for Bruynzeels salgsaktiviteter i Benelux og Tyskland.

Før karrieren i Bruynzeel, som startet i 2006, jobbet han først med salg, deretter har han ledet salgs- og markedsføringsteam. Patrick liker å jobbe med en klar forretningsstrategi og oversette den til spesifikke mål og oppgaver for organisasjonen.

I tett samarbeid med kunder og teamet gjør han det som trengs for å forbli markedsleder i Benelux og styrke Bruynzeels posisjon i Tyskland.

Bernd Effenberger

Bernd Effenberger

Salgssjef Frankrike og Sveits

Bernd Effenberger begynte i Bruynzeel i desember 2012 for å lede den franske virksomheten.

I 2015/2016 ledet han det tyske salgsteamet og i august i fjor takket han ja til oppdraget om å lede salgsteamet i Sveits.

Bernd er en internasjonal, trespråklig forretningsutviklingssjef med solid ledererfaring i dynamiske, teknisk orienterte B2B-miljøer.

I tillegg til sitt eget selskap, som han startet på slutten av 90-tallet, har han ledet flere franske og tyske datterselskaper for forskjellige amerikanske og europeiske selskaper og forbedret både fortjeneste og markedsandeler.

Peter Larsson

Peter Larsson

Salgssjef Skandinavia

I september 2012 ble Peter Larsson utnevnt til administrerende direktør med det operative ansvaret for å bygge opp Bruynzeels skandinaviske organisasjon etter sammenslåingen av Constructors kommersielle divisjon og Nordplan.

Med en grad i maskinteknikk havnet Peter raskt i salgsorganisasjoner med ansvar for alt fra teknisk utvikling / support, markedsføring, salgsledelse og forretningsutvikling med fokus på materialhåndtering og energibransjen.

Den gylden regelen er å tilby skreddersydde løsninger som skaper suksess gjennom nysgjerrighet og tett samarbeid med kunden.

Archie Waterston

Archie Waterston

Salgssjef UK

Med en grad i politikk og økonomi begynte Archie sin karriere innen salg. Først i trykkebransjen med Moore Paragon, etterfulgt av rollen som salgssjef i Scotbyte Computer Supplies før de dro for å investere i Lynch McQueen, en liten kontorrekvisita og møbelbutikk i 1994.

Etter 10 år med utvidelse ble Lynch McQueen solgt i 2004 til OfficeTeam-stasjoner, der Archie var Skottlands salgs- og driftsleder før han ble administrerende direktør for OfficeTeams Print Management-avdeling i 2009.

Archie ble medlem av Paragon i 2012 som kommersiell direktør før han begynte i Bruynzeel i 2015 som administrerende direktør for den britiske virksomheten.

Jasper Hunnekens

Jasper Hunnekens

Group Marketing & Export Manager

Med bakgrunn som kjøretøyingeniør begynte Jasper Hunnekens sin karriere hos Bruynzeel Storage Systems i en semi-teknisk rolle for over 15 år siden.

Etter å ha gått gjennom ulike stillinger, inkludert prosjektledelse, ble det klart at det var en klar ambisjon med selskapsledelse. Denne ambisjonen og følelsen for bedriftsledelse har blitt styrket gjennom en grad fra en Executive Master of Business Administration ved Tias Business School i 2013.

I sin nåværende rolle er Jasper ansvarlig for å administrere og utvide distribusjonsnettverket med Eksportteamet og administrere avdelingen Markedsføring / Produktledelse / Innovasjon.

Cynthia Bergen Henegouwen

Cynthia Bergen Henegouwen

Bruynzeels Group HR Chef

Cynthia Bergen Henegouwen jobber som Bruynzeel-gruppens HR-sjef og bringer over 30 års HR-erfaring til Bruynzeel-teamet.

Før hun begynte i Bruynzeel i september 2017, ledet hun HR-funksjoner i mellomstore til store selskaper i bransjer som engros, produksjon, helsetjenester og utdanning.

Hennes kompetanse inkluderer å oversette forretningsmål til HR-strategi, implementering, prosessoptimalisering, omorganisering og utvikling av personell og ledelse.

Våre fem kjerneverdier som definerer oss

Kundefokus

Kundene våre er hovedfokus. Å øke tilfredsheten hos våre kunder, leverandører og interessenter er vårt ledende prinsipp. Vi lytter til deres behov, ønsker og krav og gjør alt for å tilfredsstille deres forventninger. Vi vil at de skal komme tilbake og anbefale oss til andre. De motiverer oss til å utvikle vellykkede og mer kreative løsninger! Til daglig opprettholder vi kundefokuset vårt ved å:

  • ikke gå på kompromiss med kvaliteten på produkter, løsninger og service
  • undersøke og forstå våre utvalgte markeder
  • bruke sunn fornuft og kunnskap for å støtte våre kunder på en nyttig og effektiv måte
  • realisere nye ideer gjennom samarbeid med arkitekter og påvirkere i våre markeder
  • samarbeide med kundene våre for å bygge langvarige partnerskap til gjensidig fordel
  • forstå hvordan våre forretningsbeslutninger vil påvirke kundene våre
  • innfri våre løfter og forpliktelser

Merkevaren vår er “We create space”, for å understreke det faktum at vi setter kundenes ønsker i sentrum for vår virksomhet og tankegang – hvert eneste sekund av dagen.

Integritet

Vi tror på langvarige relasjoner til kolleger, kunder og forretningspartnere. Vi er ærlige, åpne og direkte i det vi gjør, og vi støtter og hjelper hverandre når det er nødvendig. Vi tar ansvar for våre egne handlinger og konsekvensene de har for våre interessenter og miljøet. Vi sikrer at alle ledere og ansatte opprettholder en følelse av ansvar, rettferdighet og høye etiske standarder og alltid opptrer i samsvar med loven.

Kompetanse og lagspill

Målet vårt er å introdusere innovative produkter til markedet ved å anvende vår kunnskap og kompetanse. Vi oppfordrer alle våre ansatte til å bruke ekspertisen sin til å levere vellykkede resultater. Det handler om å finne de beste løsningene og ideene som vil bringe oss videre på kortest mulig tid, og samtidig forbedre ferdighetene og kunnskapene våre. Teamarbeid, gjensidig respekt, engasjement, støtte og tillit samt å hjelpe hverandre er prinsipper vi verdsetter høyt. Disse prinsippene gjelder både i samhandling med kolleger og i forhold til kunder og interessenter.

Samfunnsansvar

Det å ta samfunnsansvar er et grunnleggende prinsipp for Bruynzeel Storage Systems. Det inkluderer vårt ansvar overfor mennesker og planeten vår. Vi bestreber kontinuerlig å være den mest miljøvennlige leverandøren av plassbesparende oppbevaringsløsninger. I alt vi gjør, fokuserer vi på å forbedre miljøpåvirkningen for oss selv og våre kunder.

På daglig basis viser vi vårt samfunnsansvar ved å:

  • respektere kulturen, skikkene og lovene i landene vi opererer i
  • bare arbeide med forretningspartnere som overholder våre standarder
  • kommunisere på en åpen og ærlig måte med alle våre interessenter
  • ha mot til å uttrykke våre meninger
  • ta personlig ansvar for våre handlinger
  • kontinuerlig jobbe med miljøeffektiviteten vår og redusere klimaavtrykket
  • støtte lokalsamfunnet ved å investere i sosiale initiativer

Gründerånd og vinnermentalitet

Vi har en positiv holdning og jobber sammen som et team for å få jobben gjort. Vi gir aldri opp. Vi er opptatt av å gjøre alt som kreves for å finne en best mulig løsning på enhver utfordring vi står overfor. Vi tar ansvar og sørger for at ethvert engasjement blir sluttført. Gründere har mot, er tilpasningsdyktige, risikovillige og sultne på suksess. Hos Bruynzeel Storage Systems tror vi at alle kan utvikle sin egen gründerånd. Derfor har vi gjort det til en kjerneverdi. Vi kombinerer dette med vinnermentalitet, fordi vi forventer at våre ansatte iverksetter og realiserer sine beste ideer.