b

LEASING

Kontakt oss for mer informasjon om leasing!

s

DIREKT SERVICE

Trenger du assistanse eller service?

Kontakt oss på kontortid

+47 40004740

Velkommen!

SERVICEKONTRAKTER

Bruynzeel Storage Systems tilbyr flere servicekontrakter for å sikre at systemet er i optimal stand. Se mer om alternativene her.

Bruynzeel Storage Systems tilbyr en rekke ulike servicekontrakter for å holde kompaktarkivet ditt i best mulig stand. Hver kontrakt er basert på fabrikkgarantien vår. I tillegg kan du velge hvilket nivå du vil legge til ved å velge en av våre 2-, 3- eller 4-stjerners servicekontrakter. For en komplett skreddersydd løsning finnes også et 5-stjerners konsept.

HVILKE ALTERNATIVER HAR JEG?

For alle avtaler dekkes vanlig befaring, arbeid og reservedeler til drift. Forskjellene ligger i responstiden, fri tilgang til oppgraderinger og hvorvidt det trengs en årlig inspeksjon eller ikke uten ekstra kostnad. Den femstjerners kontrakten gjør det mulig for kunden å lage en individuelt skreddersydd støttepakke. Fortsatt i villrede? Kontakt oss, så hjelper vi deg gjerne.

HVILKEN SERVICEKONTRAKT BØR JEG VELGE?

Det avhenger av hvor mye teknisk arbeid du kan utføre selv. Dessuten er det viktig å vurdere systemets størrelse, utstrekning og bruk. Man bør ta hensyn til hvor hyppig man trenger tilgang til lageret og hvor raskt man trenger støtte. Hvis du kjøper et nytt system, kan vi gi deg råd om de ulike alternativene. Eier du allerede et Bruynzeel-system? Da kan vi foreslå hva som vil være det beste alternativet for kontinuerlig vedlikehold av installasjonen.

FORKLARING SERVICEKONTRAKTER

FABRIKKGARANTI

Standardgarantien vår gjelder for alle Bruynzeel-systemer i en periode på 12 måneder, eller lenger hvis det kreves av loven. Vi gir en spesifikk garanti på 20 år på skinner og hjul. Den eneste betingelsen for garantien er at det utføres regelmessig vedlikehold på systemet i samsvar med retningslinjene som er beskrevet i bruksanvisningen. Du kan velge å utføre dette vedlikeholdet selv eller outsource det til Bruynzeel. En serviceavtale er det enkleste alternativet for å garantere ro i sjelen.

Eget vedlikehold

Rett etter at monteringen er utført, vil teknikerne våre gi en kort innføring i systemet, inkludert oppstart. Hvis du bestemmer deg for å beholde systemet, anbefaler vi et komplett kurs, slik at alle ansatte får en god forståelse av og oversikt over alle deler av installasjonen. Kurset gir et innblikk i driften, de forskjellige innstillingene og vedlikeholdet av oppbevaringssystemet. Kontakt oss for å få et gratis tilbud.

Outsourcing til Bruynzeel

Med en Bruynzeel-serviceavtale er du sikret at oppbevaringssystemet blir kontrollert regelmessig. Det utføres tester for å opprettholde funksjonaliteten og sikkerheten til systemet. Nødvendige reparasjoner utføres uten ekstra kostnad.

For elektroniske systemer garanterer Bruynzeel samsvar med EN15095 som en del av hver serviceavtale.

Har du spørsmål angående serviceavtale fra Bruynzeel? Vennligst kontakt oss

KVALITET

Før et av Bruynzeels oppbevaringssystemer forlater fabrikken i Panningen, gjennomgår hver komponent en streng kvalitetskontroll. Systemet monteres deretter på stedet av sertifiserte montører. På denne måten kan vi oppfylle de strengeste kvalitetskravene. Men over tid kan deler bli slitt eller skadet under bruk, og for bekvemmelighetens skyld tilbyr vi deg derfor en rekke ulike serviceavtaler.