FAQ

Vi er i en unik og alvorlig situasjon med den rådende Covid-19-pandemien. Bekymringene øker hver dag gitt spredningen og de sosiale konsekvensene. Tross alt er helse viktigst.

Handlinger

I samsvar med myndighetenes anbefalinger, iverksetter vi som arbeidsgiver de nødvendige tiltak for å redusere eksponering og spredning av smitte og for å gi et trygt arbeidsmiljø for våre ansatte. I Skandinavia har alle som jobber med kontorarbeid blitt bedt om å jobbe hjemmefra. Vi avstår også fra alle unødvendige turer.

Tilgjengelighet

Til tross for disse tiltakene, er det viktig å sikre at virksomheten går så smertefritt som mulig. Mye av samarbeidet vårt vil skje digitalt og over telefon. Alle støttefunksjoner er åpne som vanlig, via telefon og mail. Våre selgere er tilgjengelige via telefon og e-post. Produksjonsavdelingen vår i Nederland er fremdeles i drift, så produktene våre kan leveres i tide. Alle kunder som vil motta leveransen sin i løpet av neste periode, blir kontaktet av våre ansatte for å sikre at leveransen går greit. Ettersom alt skjer for øyeblikket i raskt tempo, vil vi fortsette å folde deg oppdatert om leveranser og eventuelle tiltak.

Vi håper på din forståelse. Hvis du har spørsmål, er vi her for deg. Kontakt oss på telefon eller e-post.

 

Ofte stilte spørsmål

Jeg har et møte med en av dine ansatte, vil dette møtet finne sted?

Våre ansatte jobber for tiden hjemmefra, men har muligheten til å møtes til et fysisk møte. Hvis du føler at du ønsker å holde møtet digitalt, kan du kontakte personen det gjelder.

Vil produktene våre bli levert i tide?

Vi har tatt skritt på fabrikken for å forhindre spredning av viruset. Disse tiltakene har foreløpig ingen effekt på vår produksjon, noe som betyr at våre produkter blir produsert og levert i henhold til planen. Har du spørsmål angående leveringstider? Ta kontakt med vår support på +47 40004740 eller support@bruynzeel.no

Blir prosjektet mitt montert?

Installatørene våre følger retningslinjene fra Folkehelsetilsynet nøye. Dette betyr at det for tiden fortsetter som vanlig i henhold til planen. Har du spørsmål om montering? Kontakt vår support på +47 40004740 eller support@bruynzeel.no

Kan jeg fortsatt be om et prisoverslag fra deg?

Ja, det kan du. Bare kontakt en av våre selgere i din region:

Johnny Bratland – Distriktssjef Nord & Vest Tlf.: +47 474 69 959
johnny.bratland@bruynzeel.no 

Lars Viksengen- Distriktssjef Sør Tlf.: +47 950 57 286
lars.viksengen@bruynzeel.no

Systemet mitt viser en feilmelding. Vil en servicetekniker komme og fikse feilen?

Våre serviceteknikere er tilgjengelige. De følger retningslinjene fra den offentlige helsemyndigheten når de utfører en jobb. I tilfelle en feilmelding kontakt vår support +47 40004740 eller support@bruynzeel.no

Kan jeg bestille tilbehør og reservedeler?

Ja, du kan bestille reservedeler og tilbehør. Kontakt vår support +47 40004740 eller support@bruynzeel.no

Bruynzeel Storage Systems gjør alt for våre kunder og ansatte, og vil fortsette å støtte deg i løpet av denne usikre perioden. Hold deg frisk!